Jove i bella Donzella, portadora de la més pura innocència,
Amor pur i sincer, constructora dels somnis i les il·lusions,
Propietària de tota Gràcia i alegria,
Em dirigeixo a tu, Oh Deessa meva
Demanant-te que avui toquis la meva vida.

Mare Primigènia, Mare Immortal,
Ventre fecund de Llum, Eterna dolçor i bondat,
Essència Divina del mes gran i infinit amor,
Fe i consol segur dels afligits, Em dirigeixo a tu, Oh Deessa estimada!
Demanant-te que avui pugui sentir-me en la vostra Gràcia.

Dona sàvia, bruixa poderosa, propietària de l’etern i l’infinit coneixement,
Guerrera omnipotent, flagell de la injustícia i la maldat,
Sanadora de tots els mals i malalties, Guardiana del Cosmos, de la Màgia,
de les Arts i del Poder de la Paraula. Em dirigeixo a tu, Oh Deessa estimada!
Demanant-te que avui saneu el meu cos i la meva ment, i ompliu de
Saviesa, de Força, de valor i de Màgia la meva ànima.

Avui invoco a la dolça Donzella, que la seva llum em cobreixi i em doni Força,
Avui clamo a la Deessa Mare, que la seva mà amorosa agafi la meva
i no la deixi anar mai.
Avui prostrat estic als peus de l’Anciana, suplicant a aquesta Bruixa,
que la Saviesa, la Salut, la Força, el Valor i la Màgia mai en falti.

Per tot el que s’ha dit i tot el que s’ha exposat, que la Llum, l’Amor, la Saviesa,
la Salut, la Força, el Coratge i la Màgia sempre perdurin en el meu dia a dia,
permetent-me poder sentir sempre a la Triple Deessa que habita dins meu.

Pregària a la Triple Deessa PDF